افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

ترانه دنیای ویرونه

دستام از این که هست

تنهاترم می شه

دروغ بگو بازم

دروغ بگو بازم

من باورم می شه

*

چه بی هوا مونده

عطر تو از دستم

اونجا که باید دید

اونجا که باید دید

من چشمامو می بستم

*

دنیای وارونه

اینوخوب میدونه

من دیوونه

تورو دوس دارم

اون همه بدیا

دوباره با صدا

گم میشه

میره زود از یادم

ترانه سرا؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
ضمن تبریک برای سایت قشنگت لطفا متن زیر رو بخون:

CN3 تنها راه کسب درآمد حرفه ای از اینترنت
ماهیانه 500 هزار تومان

بدون هیچ کلیک یا سایت پرداخت به ازای کلیک
بدون نیاز به ایگلد ، پی پال و ...
پرداخت در بانک های ایرانی

ابتدا محصول را تحویل بگیرید سپس مبلغ آن را بپردازید.

توجه: این طرح فقط تا آخر مرداد ماه سال 1388 است

من خودم در حال حاضر پس از دو هفته کارکردن 80,000 تومان به حسابم واریز شد واقعا دارم از خوشحالی پر درمی آورم!

بدون حتی 1 نفر زیرمجموعه گیری!

لطفا برای اطلاعات بیشتر به آدرس سایت ما مراجعه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد