افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

فایز54

بهشت است این زمین یا کوی یار است 

که خاکش نافه مشک تتار است 

حدیث سلسبیل و حور ، فایز 

بیان صورت و لبهای یار است 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 14:59

من اپم یه سری بیا مرسی میشم.

دلشکسته دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 18:42

مثل کبریت کشیدن در باد
دیدنت دشوار است
من که به معجزه عشق ایمان دارم
میکشم آخرین دانه کبریتم را
در باد
هرچه بادا باد

نسیم سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 20:05

من دلم تنگ کسیست که به دلتنگی من می خندد

باور عشق برایش سخت است ...

ای خدا باز به یاری نسیم می آییی؟

می شود آیا باز دل به دل نازک من بربندد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد