افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

مناجات۱۱

گر من گنه روی زمین کردستم 

لطف تو امید است که گیرد دستم 

گفتی که به روز عجز دستت گیرم 

عاجزتر از این مخواه که اکنون هستم 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمابلاگ شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 05:00 http://samablog.com

دوست من سلام
یه پیشنهاد خیلی خوب براتون دارم
یه سیستم وبلاگ دهی اومده که امکانات خیلی خوبی داره و جایزه هم می ده هر اسمی هم خواسته باشی می تونی انتخاب کنی چون احتمال این که قبلا اسم شما انتخاب شده باشه خیلی کمه
تبلیغ نداره
هر تبلیغی خواسته باشی می تونی تو وبلاگت انجام بدی
امار بازدیدت بالا می ره
می تونی با تبلیغات کلیکی همون سایت به راحتی کسب درآمد واقعی داشته باشی
2000تومن هم جایزه عضویت می ده
www.skyclick.ir این سایت تبلیغ کلیکیه
محیطش ساده ست
امکان امتیاز دهی به مطالب داره که من قبلا جایی ندیده بودم
می تونی مطالبت را از وبلاگ بلاگفا به وبلاگ جدیدت انتقال بدی
می تونی تو انجمن عضو بشی و جزو مدیران ارشد انجمن بشی
آدرس انجمن: http://forum.p30sky.ir
یه سر بزن یه وبلاگ جدید ثبت کن
پشیمون نمی شی
آدرس سایت: www.samablog.com

اگه درآمد بیشتر هم خواستی می تونی با مدیر صحبت کنی و مشغول تبلیغات برای سیستم بشی
وبلاگ جدید من تو سما بلاگ: www.one.samablog.com

مردی که می خندد شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 15:23 http://themanwholaughs.blogsky.com

سلام...
عیدت مبارک..
(راستی اسم شاعر چی بود؟)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد