افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

مولانا۴۸

بیرون ز جهان و جان یکی دایهء ماست 

دانستن او نه در خور پایهء ماست 

در معرفتش همینقدر میدانم 

ما سایهء‌ اوئیم و جهان سایهء ماست 

نظرات 3 + ارسال نظر
راوی یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 15:02 http://ravi-rahnama.blogsky.com

سلام دوست عزیز....
از اینکه می بینم از شاعران بزرگ ایران زمین شعر می نویسید واقعا لذت می برم....
خیلی جالبه که تو این عصر یکی هم هست که به اینها اهمیت می ده.
وبلاگ شعرهای سوخته من....دل نوشته های راویه....
خوشحال می شم به دیدنم بیایین و نظرتون راجع به شعرهام بگین.....از عیب و ایراد هاش بگین....تا اصلاح کنم.
فعلا بدروووووووووود

راوی دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 12:21 http://ravi-rahnama.blogsky.com

سلام....
ممنون که سر زدین.
یعنی عاشق بودن بی خوده.....فقط واسه یه عده ی خاصیه....
راوی خودش آدم عاشقیه....ولی شعراش رو از زندگی مردم می نویسه....
راوی جای مردم می شه و حرفای اونا رو به صورت شعر می نویسه.....واسه من مهمه که چرا یکی از عشق نالانه و یکی شاداب.....
من فکر می کنم که آدمها در قبال هم مسئول هستن.
عطار هم از شعرای مورد علاقه ی منه....ولی وحشی بافقی رو خیلی دوست دارم.
بدرووووووود

امید سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 18:34

دمت گرممممممم
من عاشق مولانام!
عشق یعنی این!!!!
عشــــق مولانا به خداااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد