افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

حدیث

حدیثی  از پیمبر یاد دارم

به دل از سوگ و غم فریاد دارم

من از اویم ، حسینم نیز از من

هزاران د'ر ، چنین در یاد دارم .

ح.د

برای مادرم

در ساعت 1/30بامداد چهارشنبه 5مهر96در بیمارستان بقیه الله دیلم ، مادر بزرگوارم مرحومه حجیه شریفه گله گیریان بدرود حیات گفت و در روز پنجشنبه مصادف با هفتم محرم در دالرحمه بندر دیلم در قطعه خانواده شهدا بخاک سپرده شد ، نثار ارواح طیبه همه درگذشتگان صلوات.

,-------------------------------------------

حسینن امیری و نعم الامیر

به کرب و بلایش دلم شد اسیر

امان از دل زینب داغدار

ز خون شهیدان زمین لاله زار

جهان نام ما را به نیکی برد

ز پاکان دنیا مرا بشمرد

یقین دان شفیعم حسین است و بس

علی و محمد  ، مرا دادرس

هزاران درود و سلام و ادب

به مولا علی ، شاه فرس و عرب

شهیدی به راه خدا داده ام

دمی بعد رودم ، نیاسوده ام

رسیدم به منزلگه و کوی دوست

به یزدان مرا تا ابد گفتگوست

یدالله است اکنون مرا دستگیر

شریفه است نام و نشان گله گیر

فغان از دمی که حسین شهید 

بجز غربت و غم سپاهی ندید

(بجز خنجر شمر ، یاری ندید )

همای سعادت به دوشم نشست

از آندم که دل در غم او شکست.

ح.د

موج حادثه

دلا اصغر به خون خویش خفته است

چه معصومانه چشمانش ببسته است

به طوفان بلای کربلا او

ز موج حادثه ، درهم شکسته است .

ح.د

وای بر دل

عطشناک است اصغر ، وای بر دل

چونان گلهای پرپر . وای بر دل

به تیر حرمله سیراب گردید

کجا شد شیر حیدر ، وای بر دل .

ح.د