افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

CROSSLESS BRIDGE

The shell of the wind is full of complaintsin these hard days full of ironies
laughter cannot be written with sorrow
Who knows about destiny
Between you and me there is a crossless bridge
it is a loneliness of silent roads
The strange and plain of our season
Becomes a safe shelter for weeping
People

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسر یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 00:01

سلام دایی
وبلاگت عالیه.
سر میزنم مرتب
موفق باشی

na30m یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 00:32

its so beautifull .full of passion

علیرضا یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 11:40 http://www.shahrimmusic.blogfa.com

سلام دایی ایول خوب وبلاگ رو می چرخونی همه ی شعرها رو خوندم خیلی قشنگ بود عکس های جدید موعود روبزن من وبلاگت رو چک میکنم حتما بذار این هم آدرس وبلاگ من
http://www.shahrimmusic.blogfa.com
دایی ممکن است وبلاگمو عوض کنم اگه عوض کردم آدرسشو بهت می دم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد