افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

دلم گرفت / اهورا

دلم گرفت ای هم نفس

پرم شکست تو این قفس

تو این غبار ، تو این سکوت

چه بی صدا ، نفس نفس

از این نامهربونی ها ، دارم از غصه می میرم

رفیق روز تنهایی ، یه روز دستاتو می گیرم

تو این شب گریه می تونی

پناه هق هقم باشی

تو ای هم زاد هم خونه

چی میشه عاشقم باشی

دوباره من ،دوباره تو ،دوباره عشق ،دوباره ما

دو هم نفس ،دو هم زبون ،دو هم سفر ،دو هم صدا

تو ای پایان تنهایی ، پناه آخر من باش

تو این شب مرگی پاییز ، بهار باور من باش

بذار با مشرق چشمات 

شبم روشنترین باشه

می خوام آیینه ی خونه

با چشمات هم نشین باشه

اهورا

نظرات 2 + ارسال نظر
کسب درآمد از طریق sms چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 22:32

سایت lbs.ir با هدف آموزش زبان انگلیسی از طریق اس ام اس ( Learn By Sms ) وابسته به شرکت آرمان مبتکران آمادگی خود را برای تبادل لینک با تمامی سایت ها و وبلاگ های با بازدید مناسب اعلام می دارد.
ضمنا طرح جدید LBS با محوریت « کسب درآمد از طریق اس ام اس » نیز آغاز شده است و بسیاری از دوستان فعال ، ماهیانه درآمد مناسبی از این طرح دریافت می کنند . برای اطلاعات بیشتر به سایت www.LBS.ir و صفحه مربوط به کسب درآمد مراجعه فرمایید.

در صورت تمایل به تبادل لینک نام سایت را در صفحه اصلی و با عنوان :
کسب درآمد از طریق اس ام اس
و به آدرس :
www.lbs.ir
لینک نموده و متعاقبا اطلاع دهید تا لینک شما نیز در سایت قرار گیرد.

طرح واگذاری نمایندگی نیز تا هفته آینده اجرایی می گردد.

موفق باشید.
مدیریت LBS

Nazanin سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 15:41 http://abomouod.blogsky.com

کاش مسد دانلودش کرد

مرسی از شما
خیلی راحت میشه دانلودش کرد
سرچ کنید
ترانه فیلم سام و نرگس از خواننده خوش صدا حمید حامی ...

با این وجود به ایمیلتون ارسال شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد