افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

ترانه فیلم سوپر استار

نگاهم کن

که من رو به سقوطم

نه این من نیست

منی که روبروتم

بذار همه ببینن

آسمونم بی فروغه

بذار مردم بدونن که

ستاره شون دروغه

یه کاری کن یه کاری کن

نگو سهم من این بوده

نذار از هم بپاشم من

از این تکرار بیهوده

یه کاری کن یه کاری کن

که می ترسم از این آوار

یه کاری کن اگه دستات

هنوزم ناجیه ای یار

من اینک ورشکسته

خسته خسته

از خودم بی زار

و

از هم وا شکسته

ببین اسیر بن بست جنونم

نمی تونم نمی تونم که من اینجا بمونم

........

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 23:39 http://29mehrmah.blogfa.com

سلام
ترانه ی قشنگ و نسبتا محکمیه.کاش اسم ترانه سرا رو هم مینوشتید.
با یه مطلب جدید به روزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد