افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

رباعی/اسماعیل وطن پرست

تا چند جدال کفر و دینت باشد ؟ 

اندوه و ملال آن و اینت باشد ؟ 

برخیز و بهار را به مستی دریاب ! 

شاید که بهار آخرینت باشد 

نظرات 3 + ارسال نظر
باران یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 06:58 http://www.azamgoli.mihanblog.com

ســــــــــــــلام
ممنونم که لطف میکنید وبه وب من سر میزنید

سریع بیا که امروز با یه مطلب جدید آپم

این پست با بقیه پست ها واقعا فرق میکنه

منتظرتون هستم

سلام گرانمایه اندیشمند ..
باعی دلنشین وبامضمونی زیبا بود
..............
باغبان گر پنچ روزی صحبت گل بایدش.....بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش
ای دل اندر بند زلفش از پریشانی منال.....مرغ زیرک چون بدام افتد تحمل بایدش
من ایمان دارم حافظ باهمه عظمت وبزرگی که روح بلندش بر قله شعر جاودانه تاریخ جهان ایستاده است اگر در بین ما بود....کسی در حال حاضر جواب سبلامش را هم نمیداد....هرچند ما خاک پای بزرگانیم ولی مگر شاعر مرده وزنده دارد..چرا زنده ها یک ذره حرمت وارزش در بین مسولین ندارند و......؟ چون حافظ و.....در حال حاضر
در بین مانیستند..وسروکار ش با........نیست اینقدر بظاهر تجلیل ..وراحت در تربت پکش آرمیده وحتما در بهشت موعود حق...روز حافظ ...وتولد فردوسی بر اندیشمندان علم وادب بخصوص شما دوست عزیزم تهنیت...
تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم
روزی سراغ وقت من آیی که نیستم

ا.درخشان سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 14:15 http://iritejarat.blogfa.com

سلام دوست عزیز

« کسب درآمد تضمینی از اینترنت »

مطالب این وبلاگ را کامل و دقیق بخوانید . هیچ غل و غشی در کار نیست. ذهنیت بد

را از خودتان دور کنید و شروع کنید به خواندن. اول بخوانید. حدس و گمان را بگذارید کنار!

قضاوت و محاکمه را هم بگذارید برای وقتی که مطالب را از عقل و منطق به دور دیدید !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد