افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

لبیک

لبیک می گویم حسین ،می پذیریم ؟ 

در را تو ، سرشار ز شوق و دلیریم 

در کربلا نبوده ام ، اما هزار بار 

یا لیتنی بگفته ام که دست گیریم 

آزادگی را زتو آموختم پدر 

هیهات من الذله و هیهات اسیریم 

موسی کلیم بود و تو هستی کلام حق 

لبیک گوی حنجره های شبیریم 

شمس و قمر ، اثنین و سبعین نجم 

پرتو فشانده ، دل صاف کویریم 

تا به ادب بوسه زدم خاک پای تو 

بر سر گذارده دست فلک، تاج امیریم 

بر گردن آویخته حر چکمه های خویش 

در دست خواهشم ، کشکول گداییم 

دل بسته ام به شفاعت تو در روز واپسین 

من طالبم ، طالب خیر کثیریم 

ایکاش به کاروان تو ما را نصیب بود 

مولا بخوان مرا ز تبار زهیریم 

اشفی صدر الحسین، الهی و سیدی 

چشم انتظار مقدم بقیه الله خیریم ... 

ح.دشتی

نظرات 4 + ارسال نظر
مادرسادات یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 11:10 http://www.matharsadat.blogfa.com

با سلام در جشنواره بوی سیب ما به شما رای دادیم شما هم به وبلاگ من رای بدهید یا علی وبلاگ قشنگی داریید
کد اثر من 419 و در قسمت وبلاگ محور می باشم

شوشترنگار دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 22:37

سلام
به شما در وبلاگ نویسی بوی سیب امتیاز دادم
با دو موضوع علمدار و مهربانی با کد 722و729 حضور دارم اگر خوندید و قابل دونستید امتیاز دهید
التماس دعا
موفق و موید باشید
یاحسین

بصیرت دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 22:42 http://babasirat.mihanblog.com

سلام
به به چه وبلاگی! چه سری چه دمی عجب پایی! قالبت سیاه رنگ و قشنگ، نیست بالاتر از سیاهی رنگ!
وبلاگ بصیرت با کد 300 در قسمت وبلاگ محور منتظر بازدید و ثبت امتیاز بالای شماست!
اللهم عجل لویک الفرج

آرش پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 16:32

سلام.من تو مسابقه بوی سیب به مطلب شما امتیازدادم.مطلب منو بخونید .اگه ارزششو داشت امتیاز بدید
یا علی

نام مطلب:یا مهدی مرا ببخش
کد:1017

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد