افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

مولانا ۵۸

من محو خدایم و خدا آن من است 

هر سوش مجویید که در جان من است 

سلطان منم و غلط نمایم به شما 

گویم که کسی هست که سلطان من است 

نظرات 1 + ارسال نظر
سهراب گله گیریان یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 13:20 http://tabar.blogfa.com

باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر
شعری که برای دیلم سرودی را در وبلاگ لیراوی خواندم و لذت بردم انشاا.. سالم و موفق باشی

درود بی کران بر شما پسر عموی ارجمند
متقابلا عرض تبریک دارم به حضرتعالی و خانواده و والدین گرامی
مرسی که از وبلاگم بازدید فرمودید
وب تبار رو دیدم خیلی کار قشنگیه دستتون درد نکنه
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد