افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

لطف حق

دلت را خانه ی ما کن مصفا کردنش بـا من

بما درد دل افشا کن مداوا کردنش بـــا من

اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابـــت را


بیا یک لحظه با ما باش پیدا کردنش بـا من


بیفشان قطره اشکی که من هستم خریدارش


بیاور قطره ای ا خلاص د ریا کـردنش بـــــا من


اگر درها برویت بسـته شـد دل برمـــکن باز آ


درِاین خانه دق الباب کن واکردنش بـا من


به من گو حاجت خود را اجابت می کنم آنی


طلب کن آنچه میخواهی مهیاکردنش بـامن

بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را


بیاور نیک وبد را جمع و منها کردنش بـا من


چو خوردی روزی امروز ما را شکر نعمت کن


غم فردا مخور تامین فردا کردنش بــــا من


بقرآن آیه رحمت فراوان است ا ی انسان


بخوان این آیه را تفسیر ومعنا کردنش با من


اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت


تو نام توبه را بنویس امضا کردنش بـــا من

شاعر: ژولیده نیشابوری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد