افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

قربان

قربان !!!

رمیده دلی را

گرفته ایم

دستش بسته

و

پایش شکسته ایم

قربان !!!

پیشه ؟؟؟

- می گویند :

شاعر است

از ایل سرو

ز تبار صنوبر است

هر چند دلی زلال

چو دریای پارس داشت

قربان ! ولی !

چشمانش

چو دریای احمر است

قربان ! اطاعت امر

آسمانها تو راست

دو متر خاک زمین

بهر او سزاست ....

ح.د


نظرات 1 + ارسال نظر
کیانوش انصاری سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 23:54 http://www.ghalamyaz.ir

سلام [گل]
وبلاگت رو کامل خوندم
خوشم اومد
البته کمی بیشتر باید به ظاهر وبلاگت برسی (نه اونقدر که سنگین شه و باز کردنش مشکل شه...)
در کل برات آرزوی موفقیت دارم.
ما هم کلبه ای درویشی داریم
گفتم دعوتت بکنم وب سایت من رو ببینی
اگه اخبار ورزشی و دیگر اخبار هم علاقه داری می تونی به روز ترینشون رو توی سایت من ببینی البته من معمولا مطالب آموزشی و دانلود نرم افزار قرار می دم و اخبار توی وب من یک ستونه که باید خودت ببینی
اگه دوست داشتی بهم سر بزن و نظرت رو راجع به سایت من بگو.
خوشحالم می کنی [قلب]
ضمنا
اگه با تبادل لینک موافقی می تونی منو لینک کنی و بعد بهم بگی تا با چه اسمی لینکت کنم. تا 48 ساعت با نام دلخواهت لینک خواهی شد.

بازم پیشت میام [گل]
http://www.ghalamyaz.ir

بابای [گل]

درود و سپاس از تشریف فرماییتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد