افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

همزاد

سبزینه ؟ چگونه ؟ دوده و آهن !!! 

صد فصل بهار و ... غصه ها با من 

همزاد من است رنج و درد و غم 

ما را بسرشته اند در یک تن .... 

ح.د

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست من حتما تا به حال خواستی از اینترنت کسب درامد کنی به روش های مختلف مثل روش های زیر:
1-تبلیغات کلیکی
2-cn3
4-گوگل ادسنس
5-حتی راه اندازی فروشگاه اینترنتی
6-...
اما به خواسته مورد نظر خودت نرسیدی و توقع کسب درامد مورد نظر خود را نداشتی
اما دوست عزیز من به تازگی با کسب درامدی اشتا شدم که تونستم پولی خوبی به جیب بزنم حتی اینکه یک ریال خرج کنم دوست داری با این روش اشناشی پس به این ادرس بیا و بخشی از کتاب رو دانلود کن اگر خوشت اومد همون جا با صرف یک مبلغ ناچیز این کتاب تمام تصوری رو بخر امیدوارم که دلسرد نمیشوی
www.cdvdshop.limooblog.com/pagekasbpool.php

خاطره دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 07:56 http://rahalost.blogsky.com

سلام خدا کند که از دردها دور بمانید

سلام
مرسی از لطفتون آبجی !!!

افسانه پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 09:43 http://gtale.blogsky.com/

سلام برادر خوبم

چه کسی می داند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی؟ چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟ پیله ات را بگشا... تو به اندازه یک پروانه زیبایی

سلام آبجی
تشکر از حضورتون
چه زیبا و دلنشین

افسانه جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 12:44 http://gtale.blogsky.com/

سلام برادر
انشالله که خیره مدتی نیستید؟
برای عرض ارادت خدمت رسیدم

سلام از ماست آبجی
مرسی که احوال منو جویا میشین
راستش بیشتر تو فضای فیس بوک می پریم
و من الله توفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد