افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

احراز صلاحیت

گر صلاحیتم احراز نشد باکی نیست

راه خدمت به برم باز نشد باکی نیست

من نه آنم که به نوح خرده بگیرم هرگز

چون نگهبان به من همساز نشد باکی نیست

سه هزار در سه هزار ربط ندارد با من

مرغ همسایه اگر غاز نشد باکی نیست

خلبان در هوس خلعت ما پوشیدن

بهر ما فرصت پرواز نشد باکی نیست

آن برادر که به او منصب و دولت دادم

خار شد بهر من و ناز نشد باکی نیست

چند با خانم اشتون بکنی قال و مقال

گفتمانش به من آغاز نشد باکی نیست

دود از کنده بلند میشود این را تو بدان

کس به من مونس و همراز نشد باکی نیست

دست بر دامن قانون همه باید بزنیم

بخت با بنده چو دمساز نشد باکی نیست

همه غمخوار غم رهبر ایران باشیم

خارجه گرچه هم آواز نشد باکی نیست .

ح.د


نظرات 1 + ارسال نظر
راشدانصاری شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 12:41 http://www.khaloorashed.com

سلام
باکی نیست...
ما هم به روزیم

درود
قدم رنجه فرمودید استاد
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد