افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

مشاعره

 

چنان غم بر دل من لشکر آورد


گهی از باختر ، گه خاور آورد


زمانه آنچنان در رنجم افکند


چنان ملجم به فرق حیدر آورد.


حسین دشتی

**

متن بالا رو واسه داداشم حسن مسج کردم در جواب سرودند :


**

برادر مهر تو در سینه ی من


به یاد توست هر آدینه ی من


ز رنج دوریت زنگار بسته


دل آیینه ی بی کینه ی من .


حسن دشتی



 


دلتنگم و دیدار تو درمان من است
بی رنگ رخت زمانه زندان من است
بر هیچ دلی مبـاد و بر هیچ تنی

آنچ از غم هجران تو بر جان من است 

*

ابتدا داداش این دوبیتی مولوی رو مسج کرد

که در جواب ایشون سرودم

چنان غم بر دل من لشکر آورد ....


نظرات 1 + ارسال نظر
آمیتاب یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 19:03 http://majid farid 5@.gmil.com

کا دمت گرم

کی میشه با رفقا بریم سفر هندوستان
مهربانیتان را سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد