افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...
افسونگر دلها

افسونگر دلها

چون زمزمه رود و چو آوای شباهنگ . .. افسونگر دلها بود افسانه دشتی...

احساس

احساس می کنم که دلت با من آشناست

چون چشمه ای که صاف و زلال است و بی ریاست

احساس می کنم که دلت عاشق است و پاک

گویا که تحفه ای از جانب خداست

در کنج دل اگرت جای داده ام

ز آنروست که مهربانی تو همچو کیمیاست

تو از کدام قبیله ای که چنین پاک و بی غشی

الماس لبخند تو والاتر از طلاست

آه ای طبیب دل محزون من ببین

دیری است که دل به عشق شما سخت مبتلاست

درمان بکن به مرهمی ای یار درد ما

گر پر کشم خون من ای یار با شماست .

حسین دشتی

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله یکشنبه 22 تیر 1399 ساعت 20:18 http://1000-va2harf.blogsky.com

آفرین

مهرتان را سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد